استعلام قیمت عروسک بافتنی زنبوری

استعلام قیمت عروسک بافتنی زنبوری با استفاده از شماره تماسی که در سایت است امکان پذیر میباشد. عروسک های بافتنی برای کودکان بهترین گزینه است.

زیرا علاوه بر نرمی و لطافت دوام و ماندگاری زیادی هم دارند. بافت این محصولات به صورت دستی و ماشینی صورت می گیرد که هر کدام روش خاص خود را دارند‌. برای بافت مدل زنبور بیشتر از رنگ سیاه و زرد استفاده می کنند. اکثرا خریداران تمایل دارند تا ابتدا استعلام قیمت عروسک بافتنی زنبوری را انجام دهند و سپس با مقایسه قیمت ها و همچنین مدل های مختلف خرید را انجام دهند.

استعلام قیمت عروسک بافتنی زنبوری

مدل و استعلام قیمت عروسک بافتنی زنبوری

مدل های متنوع عروسک بافتنی زنبوری مدل های عروسک زنبوری بسیار متنوع است و در رنگ های سیاه و زرد موجود می باشد. این محصولات دارای سایزهای مختلف هستند و شما می توانید متناسب با نیاز و مصرف و همچنین بودجه خود می توانید به راحتی خرید را انجام دهید. این عروسک ها توسط میل و یا قلاب بافته می شوند که هر کدام شکل خاص خود را دارند.

از مدل های پر طرفدار می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.

  • فانتزی
  • برجسته
  • دخترانه
  • پسرانه

هر مدل مخصوص جنسیت خاصی است و متناسب با آن طراحی و بافته می شود.‌برخی نمونه ها به حالت تور مانند هستند و توسط پنبه و الیاف های دیگر پر می شوند. در این عروسک های زنبوری کامواهای نازک و ضخیم استفاده می شوند که هر کدام مقاومت خاص خود را دارند. تمام اجزای عروسک به صورت جداگانه بافته می شوند و پس از آن از طریق نخ و سوزن به یکدیگر متصل می شوند. تنوع بالا باعث شده تا دامنه انتخاب برای مشتری گسترده تر شود.

مرکز تولید عروسک بافتنی زنبوری

این مرکز برای تولید عروسک بافتنی زنبوری از بهترین کامواها استفاده می کند. تولید کنندگان بزرگ کار خود را با ماشین های اتوماتیک شروع می کنند تا سطح تولید در کمترین زمان روندی صعودی پیدا کند و بتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد. بالا رفتن سطح تقاضا خود زمینه فروش بیشتر و در کنار آن تولید بالاتر را هم فراهم می کند.

توجه ویژه به حفظ و استمرار کیفیت و کنترل قیمت تمام شده و همچنین تحویل به موقع محصول و نگاه ویژه به صادرات توانسته است این شرکت را به یکی ازبزرگترین و برترین تولید کننده ها تبدیل کند‌. مدل های زنبوری به دلیل رنگ بندی زیبا بیشترین طرفدار را دارند.

این شرکت همسو با تحولات تکنولوژیک و فناوری های بروز سطح تولیدات خود را افزایش داده و توانسته در مدت زمان اندک بهترین تولیدات را داشته باشد. کیفیت و کارایی بالای محصول مطمینا آن را به یک انتخاب ایده آل برای هر مصرف کننده ای تبدیل کرده است و این امر تاثیر زیادی بر بازار فروش می گذارد.

مرکز تولید عروسک بافتنی زنبوری

 

19

  1. Im very pleased to find this site. I need to to thank you for ones time for this particularly fantastic read!! I definitely really liked every part of it and I have you bookmarked to see new information on your site.

  2. سلام خداقوت
    لطف میکنید قیمت این عروسک بافتنی زنبوری رو ارسال کنید؟

  3. سلام وقت بخیر این عروسک زیبا بسیار نرم و لطیف است به کودک ما آسیب نمیزند عروسک زنبوری در رنگ سیاه و زرگ که ترکیبی بسیار جذاب است تولید شده است

  4. روزتون بخیر عذر میخوام شما خودتون این عروسکا رو میبافید یا اینکه با ماشین آلان و دستگاه اینکارو انجام میدید؟

  5. سلام متشکرم از شما بخاطر ارائه محصولی با سطح کیفی ممتاز، از چیزی که تصور می کردم سریع تر تحویل دادید. ممنونم از سایت خوب این مجموعه.کیفیت محصولتون بسیار مناسب و قیمت بسیار عالی داره بسیار از خریدم خشنودم.

  6. عروسک های فانتزی و پسرانه شما چه مدل هایی هستند؟
    رنگ بندی شون به چه صورتیه ؟

  7. عروسک های بافتنی برجسته شما چه مدل عروسک هایی هستند قیمت شون رو میتونید در سایت درج کنید ؟

  8. دخترم وقتی کارتون هاچ زنبور عسل دیده همش عروسک زنبوری میخواستمن عروسک پولیشی زنبور خریدم زود خراب شد آیا شما شفارش تکی هم دارید یا نه؟

  9. با سلام دختر من عاشق عروسکه ولی متاسفانه خیلی سریع تمام عروسک هاشو خراب میکنه خوبی این عروسک های بافتنی این هستش که اصلا خراب نمیشه و اگر هم کثیف بشه خیلی راحت میتونید بشورید و تمیزش کنید

  10. با سلام. توزیع عروسک دست ساز در کشور سبب شده افراد دسترسی بیشتر و راحت تری به انواع با کیفیت این محصولات داشته باشند. امکان تهیه انواع این محصول ها از طریق مراکز معتبر امکان پذیر است و افراد می توانند از این طریق احتیاجات خود را برآورده سازند. ممنون از شما

  11. مدل های عروسک بافتنی زنبوری بسیار متنوع است و در رنگ های سیاه و زرد موجود می باشد. این محصولات دارای سایزهای مختلف هستند و شما می توانید متناسب با نیاز و مصرف و همچنین بودجه خود می توانید به راحتی خرید را انجام دهید. این عروسک ها توسط میل و یا قلاب بافته می شوند که هر کدام شکل خاص خود را دارند

  12. سلام خسته نباشید
    استفاده از عروسک های بافتنی برای کودکان بهترین گزینه بوده چون علاوه بر نرمی و لطافت دوام و ماندگاری زیادی هم دارند. بافت این محصولات به صورت دستی و ماشینی صورت می گیرد که هر کدام روش خاص خود را دارند‌ و مناسب هستند

  13. سلام روز بخیر. محصولی که سفارش دادم به دستم رسید از مشاوران فروش تشکر می کنم که در زمینه خرید راهنمایی زیادی کردند و برخوردی مناسب داشتند. موفق باشید.

  14. سلام. وقتتون بخیر. من از عروسک های سایت شما سفارش دادم برای بچه ها. خیلی خوشحال شدند و همیشه هم با هاشون بازی می‌کنند. کیفیت کارهاتون عالیه

  15. برای تهیه این نوع از عروسک های بافتنی از سایت باید چطوری هزینه ش رو پرداخت کنیم؟ آیا باید قبل از خرید پول را واریز کنیم یا پرداخت درب منزل هم دارد؟ ممنون میشم پاسخگوی سوالات من باشید.

  16. سلام می خواهم محصول شمارا با کشور همسایه رایزنی کنم شرایط صادرات شما چیست؟
    ایا محصولات شما مجوز های لازم برای صادرات را دارد اگر دارد لطفا شرایط را در واتساپ برایم ارسال کنید متشکرم

  17. سلام و روز بخیر
    شرایط فروشتون به چه صورت هست و برای سفارش با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما