پخش عمده اسباب بازی سازمان یافته و نیافته

پخش عمده اسباب بازی های سازمان یافته و نیافته در مجموعه فروش سند باد با بهترین قیمت و کیفیت انجام می شود.

اسباب بازی ها  کلاً به دو دسته سازمان یافته و سازمان نیافته تقسیم می شوند که ما در این متن به معرفی و پخش عمده اسباب بازی سازمان نیافته ها می پردازیم.

پخش عمده اسباب بازی

پخش عمده اسباب بازی های سازمان نیافته

اسباب بازی گروه سازمان نیافته باعث رشد خلاقیت کودک می شود و در واقع زمینه ساز رشد خلاقیت هستند. اسباب بازی های سازمان نیافته شامل بازی های خلاقانه هستند و وسیله ای برای خلق بازی و اثر توسط کودکان محسوب می شود.

این اسباب بازی ها موقعیت های یادگیری مختلفی را برای کودکان فراهم می آورند. ارزش تشخیصی این اسباب بازی ها بسیار زیاد است چون کودک می تواند فغالیت های خود را نا آگاهانه فرافکنی کند.

فعالیت هایی که کودک در این نوع بازی ها انجام می دهد سرنخ هایی به پدرها و مادرها یا مربیان آموزشی می دهد که بتوانند استعداد های کودک را کشف کنند و جنبه های شخصیتی کودک را بهتر و بیشتر شناسایی کنند.

اسباب بازی های ساختمان سازی و لگوها، وسایلی برای رشد قوه خلاقیت، مداد و آبرنگ برای نقاشی کشیدن و بیان کردن احساسات به روش بی کلام و وسایلی برای بازی های تخیلی مانند عروسک بازی، خمیر مجسمه سازی، ماسه ساحلی و آب جزء اسباب بازی های سازمان نیافته هستند.

پخش عمده اسباب بازی های سازمان نیافته به سه دسته عمده تقسیم می شوند:

  • اسباب بازی های ساختمانی
  • اسباب بازی های خلاقه
  • وسایل برای بازی های تصوری

پخش عمده اسباب بازی

خرید اسباب بازی های ساختمانی

این نوع اسباب بازی ها از چند قطعه یا صدها قطعه تشکیل شده اند که کودک آن ها را به هم وصل می کند یا روی هم می چیند و ساختمان های خاصی را ظاهر می سازد. لگوها و مکعب های چوبی یا پلاستیک دو نوع مهم از این دسته هستند.

  • مکعبی

این مکعب های چوبی در اندازه ها و رنگهای متفاوتی ساخته شده اند و کودک می تواند با آن ها ساختمان، پل، برج بسازد و پس از ساخت می تواند با ضربه ای آن را خراب کند و از صدای حاصل از خرابی ها لذت کامل ببرد.

در این بازی ها ذهن  کودک نیز تقویت می شود و به مفاهیمی چون تعادل اجسام، برقراری تناسب بین مکعب ها می رسد. هماهنگی بین حرکات چشم ها و دست ها تقویت می شود.

با رنگ های متفاوت آشنا می شود و اشکال مختلف هندسی را شن.اسایی می کند. و به نتایجی دست پیدا می کنند. مثلا در می یابند که وقتی طبقه ی زیرین به اندازه ی کافی وسیع باشد امکان فرو ریختن طبقات بالایی وجود ندارد.

  • لگو

قطعه ها و حجم های مختلف و قابلیت اتصال به یکدیگر که از ترکیب آنها حجم ها و ساختمان های متفاوتی به دست می آید، لگو نامیده می شود. جنس لگو از پلاستیک است.

لگو وسیله ای برای آموزش و یادگیری است. سبب رشد مهارت های بدنی و ارتباط فضایی می شود. موقع بازی با لگو تصورات کودکان تحریک می شود و قوه خلق و حافظه بینایی او رشد می کند.

تمامی موارد این اساب بازی ها را می توانید با بهترین قیمت از پخش عمده اساب بازی سند باد خرید کنید.

خرید اسباب بازی های ساختمانی

فروش اسباب بازی های خلاقانه

بازی های خلاقه وسیله ای غیر کلامی هستند برای بیان احساسات و علاقه کودکان است. نقاشی کشیدن برای کودک آرامش و لذت بوجود می آورد و باعث رشد قدرت خلاقه می شود.

مدادرنگی ها و آبرنگ: کودکان در یک سالگی مداد در دست می گیرند و خط می کشند. در دو سالگی از مداد رنگی ها استفاده می کنند. در سن چهار سالگی از تخیل مغز خود برای نقاشی کمک می گیرد و در سن پنج سالگی از آبرنگ استفاده می کند.

پخش عمده اسباب بازی

خرید عمده انواع اسباب بازی های تصوری

بازی های تصوری باعث فعالیت های حرکتی و اکتشاف کودک را تحریک می کند. وسیله های این بازی شامل عروسک، خمیر مجسمه، شن و آب است.

  • عروسک ها

وقتی فرزند دلبندتان با عروسک هایش بازی می کند، خودش را در نقش مادر و عروسک را در نقش فرزند خود تصور می کند. با عروسک صحبت می کند و مسائل روحی خود را برای عروسک می گوید.

در این نوع بازی می توان از تنش های کودک با خبر شد. مثلا کودکی که از مادرش کتک خورده باشد احتمالا عروسک خود را کتک می زند و با این روش خود را از تنش ها رهایی می بخشد.

  • خمیر مجسمه

اکثر خمیرها پلاستیکی و غیر سمی هستند. خیلی آسان شکل می گیرند و کودکان می توانند اشکالی که دوست دارند را با آنها بسازند. در خمیر بازی قدرت تجسم کودک تقویت می شود. بین چشم ها و انگشتان هماهنگی ایجاد می شود.

کودک می اندیشد تصمیم می گیرد و می آفریند و در باره ی آنچه خلق کرده است سخن می گوید و برایش اسم انتخاب می کند. در این بازی کودک با مفهوم جنس خمیر مثل نرمی و سفتی، سبکی و سنگینی و…. آشنا می شود.

  • شن ماسه و آب

شن در دو نوع خشک و مرطوب وجود دارد که کودک بتواند تفاوت ها و شباهت ها را درک کند و یکی از انواع بازی های مفید به شمار می آید. در شن بازی کودک تپه و برج و خانه می سازدو کودکان هنگام بازی با شن و آب، شن تر و خشک را مقایسه می کند و تفاوت ها را می سنجد. مفاهیم هندسی را بهتر درک می کند و قدرت تخیل او پرورش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما