بازار فروش عروسک بافتنی حلزون

بازار فروش عروسک بافتنی حلزونی یکی از اصلی ترین وسایل بازی و سرگرمی دختر بچه ها به حساب می آید. البته در برخی موارد پسر ها نیز به این وسایل علاقه نشان می دهند.

بازی با این اسباب بازی ها به پرورش خلاقیت و یادگیری مهارت های اجتماعی کودکان و آموزش راه و روش زندگی به آنان کمک می کند. بازار پخش و فروش انواع عروسک بافتنی حلزون که دست ساز بوده و یک اثر هنری به حساب می آیند را از تولید به مصرف عرضه می کند.

بازار فروش عروسک بافتنی حلزون

بازار فروش عروسک بافتنی حلزون عمده

روش بافت عروسک بافتنی حلزون خیلی از پدرها و مادرها دوست دارند که خودشان با دستان خود برای کودکان عزیزشان عروسک بسازند یا انواع مختلف عروسک های دست سازی که هنر دست فعالان این حوزه است را برای این عزیزان تهیه کنند. بازی کردن با این عروسک ها، در مقایسه با انواع عروسک های کارخانه ای که با مواد پلیمری و پلاستیک و چسب ساخته می شوند، حس خیلی بهتر و آرامشی عمیق تری به بچه ها منتقل می کند. چرا که احساس سازنده به آن منتقل می گردد.

عروسک های بافتنی به شکل حلزون یکی از بهترین نمونه های این محصولات هستند، که علاوه بر زیبایی، حس نوستالژیکی به افراد منتقل می سازند. روش های مختلف بافت عروسک حلزون، به دو روش قلاب بافی یا بافتن با کاموا تقسیم می شود. در روش قلاب بافی از نخ های ظریف و یک میل مخصوص استفاده می شود و در بافت با کاموا هم دو میل به همراه کاموا های رنگی مورد نیاز است. عروسک ها مثل لباس بافته می شوند، دو طرف آن ها به هم دوخته می گردد و در نهایت داخل عروسک با پنبه پر می شود تا حجم پیدا کند.

هر یک از این مدل عروسک ها، دارای زیبایی منحصر به فردی بوده و مزیت های خاص خود را دارند. کیفیت آن ها بر اساس تراکم بافت و دوخت محکمشان مشخص می شود.

مرکز پخش عروسک بافتنی

مرکز پخش عروسک بافتنی بسیاری از هنرمندانی که به دنبال کسب درآمد از طریق کار در خانه هستند، به تولید کردن انواع و اقسام عروسک های بافتنی روی می آورند. این عزیزان با شوق و ذوق و هنر خود، محصولات زیبایی را تولید می کنند و از طریق مراکز پخش یا شبکه های اجتماعی به خریداران عرضه می نمایند.

مرکز پخش عروسک دست ساز بافتنی، مدل های مختلف این عروسک های ظریف و زیبا را از سازندگان آن ها در حجم زیادی خریداری می کند، سپس به صورت مستقیم به واحد های فروش در سطح کشور عرضه می نماید، تا آن ها را به خریداران ارائه دهند. ما نیز در این وب سایت آماده دریافت سفارشات شما برای خرید این عروسکها هستیم.

14

  1. Im very pleased to find this site. I need to to thank you for ones time for this particularly fantastic read!! I definitely really liked every part of it and I have you bookmarked to see new information on your site.

  2. سلام وقت بخیر این عروسک های زیبا با نخ بسیار مقاوم و دوخت تمیز و دقیق تهیه شده است و یک هنر بسیار زیبا است

  3. با سلام و عرض خسته نباشید از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار از تحویل به موقع کالا و کیفیت راضی بودم به همه پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما سفارش خود را انجام دهند.

  4. عروسک های حلزونی تون فقط بصورت کوچک بافته میشه یا اندازه اون قابل تغییره؟

  5. عروسک های طرح حلزون رو می خواستم بصورت عمده خریداری کنم چطور می تونم اقدام کنم

  6. چقدر خوبه این عروسکهای بافتنی وقتی کثیف بشن براحتی میتونیم بشوریم و حتی در ماشین لباسشویی بندازیم چون بچه ها بخاطر بازی کردن به همه نقاط مالیده میشه و زود کثیف میشه خیلی خوبه که قابل شستشو هست

  7. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم.
    به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار هست مجموعه تون و رفتار درستی با مشتری دارید.
    امیدوارم همیشه با همین روال به فعالیتتون ادامه بدین.
    ممنون

  8. عروسک های بافتنی به شکل حلزون یکی از بهترین نمونه های این محصولات هستند. روش های مختلف بافت عروسک حلزون، به دو روش قلاب بافی یا بافتن با کاموا تقسیم می شود. در رنگ های متنوع تولید می شوند.

  9. سلام خسته نباشید
    بازی کردن با این عروسک ها، در مقایسه با انواع عروسک های کارخانه ای که با مواد پلیمری و پلاستیک و چسب ساخته می شوند، حس خیلی بهتر و آرامشی عمیق تری به بچه ها منتقل می کند

  10. سایتتون واقعا عالیه من یه بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون

  11. سلام آیا شما فروش حضوری هم دارید؟
    آدرس شرکت شما کجاست؟ تعداد نیروهای مشغول در شرکت شما چقدر است؟
    سپاس

  12. سلام و عرض ادب میشه لطف کنین حداقل قیمت رو عرض کنین؟ و حداقل بعد از سفارش، محصول مورد نظر چند روزه به دست مشتری میرسد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما