بازار عرضه عروسک بافتنی حیوانات

بازار عرضه عروسک بافتنی حیوانات جز هنرهای ظریف و زیبا است که به صورت دستی و ماشینی انجام می شود و بسیار مورد علاقه کودکان می باشد.

عروسک بافتنی حیوانات جز نمونه های پر فروش است که در طرح و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می گردد. در این بازار تنوع بسیار بالا بوده که بر انتخاب مشتریان تاثیر زیادی می گذارد و باعث شده تا بازار خرید و فروش رونق زیادی پیدا کند.

بازار عرضه عروسک بافتنی حیوانات

پخش و بازار عرضه عروسک بافتنی حیوانات

در این مجموعه انواع عروسک حیوانات تولید می شود که هر کدام شکل و جذابیت خاص خود را دارند. این تولیدات دارای ۳ سایز متفاوت هستند.‌

  1. کوچک
  2. متوسط
  3. بزرگ

بافت آنها به صورت دستی و ماشینی صورت می گیرد و نمونه های بزرگتر کاموای بیشتری مصرف می کنند و از نرخ بالاتری هم برخوردار هستند. میزان ظرافت در آنها بسیار بالا بوده که نظر هر بیننده ای را جلب می کند. این لوازم حیوانات اهلی و وحشی و پرندگان و خزندگان را هم شامل می شود که دامنه انتخاب را برای مشتریان گسترده تر می کند.‌

برخی حیوانات به صورت جفتی طراحی و بافته می شوند تا جلوه بهتری داشته باشند. این محصولات مطابق با جنسیت های مختلف هستند و از رنگ بندی زیبایی برخوردار می باشند. جنس آنها بسیار نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشند و برای بچه ها هیچ گونه عوارضی ندارند.

انواع عروسک بافتنی حیوانات

فروشندگان عروسک بافتنی حیوانات

این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان عروسک بافتنی در کشور فعالیت دارد و توانسته با محصولات متنوع خود به خوبی نظر مصرف کنندگان را جلب کند.‌  هر فروشگاه دارای فروشندگان بسیار است تا بتواند به راحتی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد.

در این مرکز، فروش مطابق نیاز و مصرف مشتری و به طور حضوری و غیر حضوری انجام می شود و مصرف کننده می تواند مطابق شرایطی که دارد اقدام به تهیه محصول نماید.

خرید و فروش اینترنتی امروزه به یکی از روش های بسیار رایج در این مرکز تبدیل شده است. مزایای زیادی که استفاده از این روش دارد موجب ترغیب افراد بیشتری برای استفاده از این روش شده است. این محصول طبق سفارش مشتری به صورت فله یا بسته بندی آماده شده و در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کننده می رسد.

مشتریان از خرید اینترنتی و آنلاین رضایت کامل دارند. چون می توانند در زمانی که مشغله های زیاد دارند هم خرید خود را تنها با چند کلیک ساده انجام دهند. در این صورت محصول به صورت سریع و با هزینه کم برای آن ها ارسال می شود. این امر به جلب رضایت مشتری کمک می کند

فروشندگان عروسک بافتنی حیوانات

37

  1. سلام عروسک های بسیار زیبا و قشنگی هستند کبچه ها حتمن خوششون میاد از طرحش

  2. چقدر این عروسک ها خوشگل و با دقت ساخته شده اند استفاده از منابع و استعداد های داخلی و درامد زایی به ویژه برای بانوان کشور امری بسیار با ارزش و مهم است ساخت این عروسک ها علاوه بر اشتغال زایی باعث حفظ فرهنگ ایرانی نیز می شود درنظر گرفتن سایز بندی های مختلف برای عروسک ها ایده ای بسیار صحیح و مناسب بوده . سوالی که مطرح می شود الیاف استفاده شده در عروسک هاست که ایا برای کودک ایجاد حساسیت یا اسیب پوستی نمیکند؟ ایا از الیاف لطیف و طبیعی استفاده شده یا الیاف مصنوعی و پلاستیکی؟ امیدوارم کسب و کار های داخلی روز به روز با پیشرفت و توسعه اقدام به گسترش کار خود در کشور کنند.

  3. سلام و عرض خسته نباشید
    عروسک های خیلی نازی دارید با رنگبندی های خوشگل. اگه میشه قیمت هارو هم اعلام کنید.ممنون.

  4. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید سفارش رو چند روزه میفرستید؟؟
    امکان دارد خودم برای تحویل بیاییم.

  5. سلام و خسته نباشید
    وااای چقدر زیبا
    لذت بردم واقعا از محصولات عروسکی تون.ممنونم که مشاوره رایگان گذاشته اید.خدا قوت.

  6. سلام
    عروسک های بافتنی بنده برای دخترم از این سایت خرید کردم
    بسیار از کیفیت و جنس عروسک ها راضی بودم بسیار با ظرافت کامل و دوخت بسیار عالی.
    به شما هم پیشنهاد می کنم
    ممنون از سایت خوبتون

  7. سلام وقت بخیر. ساخت و آموزش عروسک بافتنی را به نظرم در سایت قرار بدید. ممنون از شما

  8. سلام واقعا خرید فقط خرید وسایل زینتی و اشیاء گرون قیمت نیست بعضی موقع ها یه وسایل و اشیائی میبینی که در عین سادگی بسیار جذاب و زیبا هستن و حتی کارایی زیادی هم دارن و فقط چون قیمتشون کمتر از بقیه اجناس هست دلیل بر این نیست که به کلاس ما نخورن برعکس اون حسن معنوی که دارن خیلی روح آدم رو تحت تاثیر قرار میده شاید یه مجسمه برنزی گرون اون تاثیری که یه عروسک زیبای بافتنی روی آدم میزاره رو نداره

  9. سلام وقت بخیر
    این عروسک های بافتنی خیلی زیبا هستن؟اینا کار دسته یا ماشین؟

  10. سلام واقعا افرین به این هنر زیبا ک اینهمه جذاب و دوست داشتنی لطفا قیمت جزئی و عمده بفرمایید با تشکر

  11. سلام عروسک بافتنی حیوانی شکل و جذابیتی ک دارن سلیقه همه کودکان شده و پرفروش ترین نوع عروسکا به حساب میان

  12. ای خودااااا من از این عروسک های بافتنی برای خواهر زادم سفارش دادم بحدی کیوت هستن و بامزه ک حتی ی ثانیه از خودش دورشون نمیکنه خیلی با کیفیت هستن حتما سفارش بدین دوستان

  13. عالیه ادمو میبره به قدیما که مادر بزرگها عروسک بافتنی عیدی میدادن خیلی قشنگه وعالی

  14. سلام وقت به خیر
    من از خریدم خیلی راضی هستم به شما هم توصیه میکنم از این سایت خرید کنید

  15. عروسک های بافتنی به دلیل اینکه قابل شستشو هستند برای بچه ها بسیار مناسب هستند و دوام زیادی هم دارند.

  16. سلام بافتنی یک هنر زیبا و به یاد ماندنی است و می تواند عروسک های بافتنی یک هدیه زیبا به شمار رود که طول عمر بالایی نیز دارد

  17. سلام.روزبخیر!عروسک های بافتنی این سایت درقالب شکل حیوانات درطرح ورنگ مختلف بوده وحتی ازنظر اندازه هم از فانتزی وکوچیک داره تاسایز بزرگ.این عروسک ها بخاطر نرم بودن هیچ گونه خطر ی برای بچه ها نداشته وباخیال راحت میتونید دراختیار بچه ها بگذارید وازنمونه های بزرگتر هم برای دکور وتزیین میشه استفاده کرد ودیگه اینکه قابل شست شو وبادوام هستند.برای هدیه دادن هم کادوی بسیار جذابی میتونه باشه.

  18. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است

  19. سلام این عروسک های زیبا سایز ها و رنگ های متنوعی داره حتما عاشقش می شید

  20. با سلام و درود من از این عروسک ها خریداری کردم بسیار جذاب و متنوع هستن و از نظر کیفیت هم فوق العادن ممنون از ارائه عروسک های زیباتون

  21. سلام
    عروسک های بافتنی حیوانات از رنگ بندی زیبایی برخوردار می باشند. جنس آنها بسیار نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشند و برای بچه ها هیچ گونه عوارضی ندارند.
    بافتنی جز هنرهای ظریف و زیبا است که به صورت دستی و ماشینی انجام می شود. در این هنر آثار متنوعی خلق می گردد که هر کدام ویژگی و ساختار مختص به خود را دارند. عروسک بافتنی حیوانات جز نمونه های پر طرفدار است.

  22. سلام و درود.
    وقت شما بخیر
    میخواستم بپرسم که عروسکها دست بافت هستن؟

  23. سلام و درود عروسکها خیلی متنوع و زیبا هستند و کیفیت خوبی دارند من برای مغازم تهیه کردم فروش خوبی دارند و باز هم سفارش خواهم داد با خرید مستقیم از تولید کننده توانستم با قیمت مناسب این عروسکها رو تهیه کنم

  24. سلام وقت شما بخیر
    در این مجموعه انواع عروسک حیوانات تولید می شود که هر کدام شکل و جذابیت خاص خود را دارند و برای تزئین اتاق نوزاد بسیار زیباست توصیه می کنم برای زیبایی اتاق از عروسک های بافتنی زیبا استفاده کنید.

  25. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما

    ببخشید یه سوال دارم

    چطور میشه ۳۵ عدد روباه برای هدیه ی جشن پایان سال بچه های کلاسم سفارش بدم ؟

    پیشاپیش از پاسخگویی شما متشکرم

  26. سلام وقت بخیر
    لطقا در مورد سفارش محصول عروسک بافتنی حیوانات مرا راهنمایی کنید

  27. باسلام عروسک های دختر منم رسید واقعا خیلی خیلی هنرمند هستید.
    بافتتون خیلی تمیزه.ازنزدیک هم مثل عکسها فوق العاده هستند..خدا به کارتون برکت بده

  28. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون

  29. سلام وقت بخیر از می کنم خدمت شما تاجر محترم امیدوارم که حالتون خوب باشه من میخواستم از شما سفارش بدم لطفاً راهنمایی بفرمایید

  30. عروسک بافتنی حیوانات جز نمونه های پر فروش است که در طرح و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می گردد. در این بازار تنوع بسیار بالا بوده که بر انتخاب مشتریان تاثیر زیادی می گذارد و باعث شده تا بازار خرید و فروش این نوع از عروسک ها رونق زیادی پیدا کند.

  31. با سلام و وقت بخیر
    بافتنی جز هنرهای ظریف و زیبا است که به صورت دستی و ماشینی انجام می شود. در این هنر آثار متنوعی خلق می گردد که هر کدام ویژگی و ساختار مختص به خود را دارند. عروسک بافتنی حیوانات جز نمونه های پر فروش است که در طرح و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می گردد.

  32. سلام من واسه هرکدوم از ماشین های نمایشگاهم یکی از این عروسک ها زدم به اینه ی جلویی و عمده هم سفارش دادم
    ممنون

  33. سلام وقت بخیر
    در این مجموعه انواع عروسک تولید می شود که هر کدام شکل و جذابیت خاص خود را دارند و برای تزئین اتاق کودک بسیار زیباست….

  34. سلام چه حس خوبی داره این عروسک ها، خودم هم یه زمانی خیلی بافتنی میکردم و گاهی هم عروسک برای بچه هام میبافتم و بچه هام تیلی این عروسک ها رو دوست دارن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما