مرجع خرید عروسک بافتنی سگ

مرجع خرید عروسک بافتنی سگ بر این تلاش می باشد که چند فاکتور بسیار مهم و اساسی را در عرضه این اجناس لحاظ کند.

تا بدین وسیله افراد بتوانند دقیقا متناسب با نوع نیاز و نوع سلیقه خود خریدشان را انجام دهند. بی شک اگر خریداران با انواع عروسک بافتنی مواجه باشند، می توانند به بهترین شکل ممکن عروسک بافتنی مورد نظر خود را تهیه کنند و از مزایای متعدد آن نهایت بهره و استفاده را ببرند.مرجع خرید عروسک بافتنی سگ

بازار و مرجع خرید عروسک بافتنی

اگر به دنبال مرجع خرید عروسک بافتنی با کیفیت هستید می توانید از سایت ما خریداری نمایید ولی اگر به هنر های دستی علاقه دارید می توانید این مدل عروسک را خودتان تهیه نمایید، عروسک سگ زیبا و دوست داشتنی را می تونید برای آویز ماشین و جاکلیدی استفاده کنید و بافت این عروسک زیبا بسیار ساده می باشد و طرز بافت عروسک سگ به این شکل است که 20 زنجیره بافته و با گره نامرئی به اولین زنجیره بست می دهید و در هر زنجیره یک پایه کوتاه بافته می شود و به انتهای رج که رسیدید شروع رج بعد روی اولین گره پایه کوتاه است.
در اولین دانه رج بعد یک گره پفکی 5 تایی بزنید و زمان یکی کردن نخ ها دانه اولی را روی قلاب نگه دارید. سپس دوتایی گره پفکی را انجام دهید و 9 پایه کوتاه را بافته و طرف دیگر بافت به رج اول نخ وصل کنیدو بدن عروسک سگ آماده می شود.
دومین مرحله بافت سر سگ می باشد که دو زنجیره زده و در زنجیره اول 5 پایه کوتاه بافته و در هر پایه کوتاه رج قبل دو پایه کوتاه ببافید و دو رج روی هر گره یک پایه کوتاه بافته و رج بعد دانه ها دو تایکی می شود. به این شکل که قلاب را وارد حلقه جلویی دو گره نموده، نخ می گیرید و تا انتها دو تا یکی می کنید.
سر سگ را با پنبه پر می کنید. سومین مرحله بافت گوش ها است که برای گوش ها 9 زنجیره زده و از زنجیره دوم به بعد پایه کوتاه بافته می شود و در آخرین زنجیره 4 پایه کوتاه و بافت چرخشی روی هر زنجیره یک پایه کوتاه بافته در آخری 3 پایه کوتاه بافته می شود و در نهایت مونتاژ و تکمیل قطعات سر ، تنه و گوش ها هستند حالا باید بهم دوخته شود و عروسک آماده است.

 

طرز بافت عروسک سگ

تولید کننده عروسک بافتنی سگ

شرکت تولید عروسک بافتنی سگ با بهره گیری از دستاوردهای علمی نوین سعی کرده است با کیفیت ترین محصول را تولید و روانه انواع بازارهای داخلی و خارجی کند. این تولید کننده در تلاش است که همزمان با پیشرفت علم و فناوری، از بهترین دستگاه های پیشرفته و مدرن، استفاده کند تا بتواند محصولی با کیفیت بالا را تولید و بدست مشتریان برساند.
تولید کنندگان این نوع محصول با بهره گیری از دانش روز دنیا به دنبال تولید محصولی مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند، تا بتوانند محصولی را تولید کنند که قابل رقابت با محصولات خارجی باشد. تولید کنندگان این محصول مانند دیگر تولید کنندگان به دنبال حداکثر کردن سود خود هستند برای رسیدن به این هدف اقدام به تولید عمده محصول کرده اند.

تولید کننده عروسک بافتنی سگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما